عشق... (Mahi Mai )

عشق فراموش کردن نیست
بلکه بخشیدن است
عشق گوش کردن نیست
بلکه درک کردن است
عشق دیدن نیست
بلکه احساس کردن است
عشق جا زدن وکنار کشیدن نیست
بلکه صبر کردن و ادامه دادن است

غم دوری ... (Mahi Mahi )

خدایا کس به کس آشنا مکن               گر می کنی از هم جدا نکن

(Mahi Mahi )

من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو.

 

به دو چیز اعتقاد دارم یکی خدا و دیگری  تو.                                                                                                                              

من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو و دیگری خوشبختی تو.
 
من این دنیا را برای دو چیز میخواهم یکی تو و دیگری برای با تو موندن تا همیشه.

 

کاش ... (Mahi Mahi )

به نام او که عشق را در تقدیر من قرار داد.به خدا التماس کردم تا چرخ روزگار را بر وفق مراد تو بچرخاند ، تا الهه عشق از حمایت ما روی برنگرداند. من دریاو ستاره، آسمان و زمین را به حرمت شکوه عشق تو تقدیس می کنم . مرا می خواستی تا پیش مردم تو را الهام بخش خویش خوانم ، من تو را به خلوت خدایی خیال خود بهترین بهترین من خطاب می کنم. دلم می خواست باورم کنی ، اما نشد . گفتم دوستت دارم باور نکردی. در این شبهای پر از سکوت ، در این روزهای گرم و طاقت فرسا تنهایم نگذار. کاش می دانستی که با من چه کردی ، کاش می دانستی که صدای گرم تو چگونه مرا آرام می کند. کاش می دانستی که نگاه مهربانت چگونه دلم را به آتش می کشد. کاش می دانستی که طنین دلنواز صدایت چگونه مرا مسحور خویش می کند، کاش می دانستی.......... دلم می خواهد در این شب با این سکوت سخت با مهتاب چشمانت حرف یزنم. دلم می خواهد آسمان با تمام ستارگانش با من همراه شوند تا عشق تو را در تمام زمین با نفس بادها جار بزنم. کاش می دانستی که چقدر.................... کاش

دوستت دارم ... (Mahi Mahi )

زندگی حس غریبیست که یک مرغ مهاجر دارد.

سبزه ها در بهار می رقصند

 من در کنار تو به آرامش می رسم،

و آنجا که هیچ کس به یاد ما نیست ،

تو را عاشقانه می بوسم،

 تا با گرمی نفسهایم ،

 به لبانت جان دهم و با گرمی نفسهایت،

 جانی دوباره می گیرم.

دوستت دارم،

 با همه هستی خود ای هستی من دوستت دارم.

 و هزاران بار خواهم گفت که :

من دوستت دارم.

Click Here For Get More Mail From Sare2008 Group

بمان ....(Mahi Mahi)

 
کاش دنیا خانه مهر و محبت بود ... کاش می توانستیم بی خیال و فارغ دست بگشاییم و همه را در آغوش بگیریم بی سختی ... کاشکی چشمهایمان خالی از ریا بود و حرفهایمان حرف باد و یک روز و دو روز نبود... دیگر جای گله نیست ... من بدین بیمایگی ... بدین افسردگی نگاهها عادت می کنم کم کم ... و چه بد است عادتهای سنگی ...چه سبک شده است هستی پشت لبخندهای دروغینمان ! کاشکی وزن بیشتری به روی شانه حس می کردم ...
کاشکی از این دریاچه روزی بیرون شوم .. چشمه ای ... لب جویی ... و نگاه مهربانی که تا آخرین روز زندگیم مهربان باقی بماند ... نه بماند حتی خشمگین ولی بمان

 

کاش که بیایی ...!(Mahi Mahi )

در رهگذر زمستان بودم که بهار چشمانت در نگاهم پیدا شد ، زیبا بود مثل گل مریم ودلچسب بود مثل غروب خورشید ...
 
آیا در دورها کسی پُلهای رابطه را می شکند ، چرا دستها همدیگر را نمی شناسد...؟
 
نکنه با بی رحمی همانند کوهها حرفهایم را به سویم پرتاب کنی ...!
 
 
اگر روزی چون موجی که به ساحل می آید به کنارم برگردی تمام ستارگان را به پایت می ریزم وتو را به گندم زاری می برم و از خوشه های طلایی گندم
 
کلبه ای برایت می سازم ...
کاش که بیایی ...! 

 

زندگی چیست؟ ... (Mahi Mahi )

زندگی چیست؟
به راستی زندگی چیست ؟تعریفی از زندگی چه می تواند باشد
گویا زندگی زیبایی ذرات زمردین احساس است.
زندگی غروب ارزوها و طلوع هجران هاست . یا شاید دوباره زیستندر میان زیبا رویان زشت خوی باشد.دوست دارم زندگی را زیبا حس کنم اما انقدر از این روزگار بد دیده ام که حتی حاضر نیستم در ان لحظه ای بیاستم و تماشا کنم اما حاضرم تمامی عمرم را ببخشم تا شاید از این روزگار سیاه و زندگی زجر اور و نکبت بار راحت شوم.
یار غربت را نمی خواهم گمراهی در اقیانوس خیال را نمی خواهم دلم میخواهد با زندگی بدرود بگویم و در غروبی پاییزی در کنار دریا از اسارتش جان در برم و رها شوم.

آخه چه جوری .... (Mahi Mahi )

اخه چه جور دلت اومد
تنهام بزاری و بری
اخه مگه حرفی زدم
زخم زبونی من زدم
اره همش بهونه بود
مسئله یار دیگه بود
دلت هوایی شده بود
کارم از کار گذشته بود
 برو با یارت عزیزم
 رها کن این تن من رو
 الهی صد ساله بشه عشق قشنگت عزیزم
اما یک قول به من بده
یارت رو تنها نزاری
که مثل من اسیر بشه
اواره از خونه بشه
 من هم یک قول بهت میدم
 یه روز فراموشت کنم
قلبمو سنگیش بکنم    
عشقت رو خاکستر کنم
اگه یک روز خواستی گلم
کسی رو نفرینش کنی
بگو که مثل من بشه    
زجر جدایی بکشه
          اخه چه جور دلت اومد............