عشق ... (Mahi Mahi )


  عشق یعنى لرزش هر قلب سنگ
مى شود با عشق،هر سنگى قشنگ
 
در طبیعت هرکس یارى گرفت
از براى خویش دلدارى گرفت
 
دلبر من آسمـانى آبـى است
چهرهْ انســانیش مـهتابى است
 
جمله رفتارش بسى باشد متین
میگذارد پـاخـرامان بر زمـین

 دلبر مـن عاشق ذات خـداست
زیـنت وزیـور برایـش بـى بهاست
 
جــلوهْ آیــین یــارم ذاتـی است
دلبر من ساده وخوش طینت است
 
یار من همچون پرستو با صفاست
عـاشق زیـباى دنیـاى ماست
 
دلبر من عاشق شعر است وشور
دلـبر مــن در دلش دارد سـرور

 هر کسى گر این چنین دلبر گزید
بــهره از دنـیا وعـقبایش بـدید

 هرکه خواهـد بهر یارش شدعزیز
باید او داد خوب را از بد تمیز
 
 زینت آگـه به علم ودانش است
زینت او کى به رخت وپوشش است
  
عشق یعنى حس گـرمى در وجـود
بــاوجـودعشـق سـرمایى نـبـود

 

عشق من ....

پروردگارا
دست هایم را بگیر و مرا برای تماشای ستارگان محبتت به عرش ببر
می خواهم آنها را بشمارم
دست هایم را بگیر و مرا با نسیم مهربانیت آشنا کن
می خواهم خنکی اش را بر روی گونه هایم حس کنم
دست هایم را بگیر و لانه عشق را به من نشان ده
می خواهم معشوقان واقعی را ببینم
دست هایم را بگیر و درخشش قلب پاک لاله در آبی دریای ایثار را نشانم ده
می خواهم پاکی قلبش را احساس کنم
و در آخر دست هایم را بگیر و خانه قلبم را به من نشان ده
چون می خواهم بر سر درش نام تنها معشوقم را حک کنم و بزرگ بنویسم
          
  به نام آفریننده من وتو

درد عشق ... (Mahi Mahi )


سپاس خدای آفرینندهء چشمانت را، که می داند چقدر به نوشداروی نوازش نگاهت محتاجم ...
پروردگاری که می داند گاهی صبوری چقدر سخت می شود....
ای کاش، زودتر از اینکه طاقت از کف بدهم،  به دادم برسد ! 

 

شاید بشه گفت جدایی, حسرت دل آدمهاست
درد عشق, غم غربته, این چیزیه که دل آدمهارو می سوزونه 
بر خلاف همه که می گن عشق:
دوست داشتن,رسیدن,وصل شدن و... است
من می گم عشق:
نفرت,دورشدن,بریدنه
حتماً می گی چرا؟
نفرت چون بعداینکه عشق رو می فهمی از خودت متنفر می شی
که چرا دیر فهمیدی
نرسیدن به خاطر اینکه عشق یه راهیه که هرچی می ری نمی رسی
یعنی پایانی نداره و بی نهایته
بریدن واسه اینکه اگه کسی بخواد عشق رو بفهمه باید از خودش ببره
ولی بدون عشق نفس کشیدن هم دشواره