قلب من ... (Mahi Mahi)

قلب من  

 

قلبم برایت خانه ای                   گفتی عجب ویرانه ای

گفتم دلم  همراه  تو                  گفتی که تو مستانه ای

گفتم نگاهم  مال تو                  گفتی   فقط   دیوانه ای

گفتم توئی شمع دلم                  گفتی تو هم  پروانه ای

گفتم مرا با خود ببر                  گفتی مگر  بی خانه ای

گفتم بگو راز دلت                    گفتی که تو بی گانه ای

 گفتم کجا یابم تو را                 گفتی به هر کاشا نه ای 

 

چرا رفتی ... (Mahi Mahi )

توی تقویم می نویسم تا بمونه یادگاری
روز تلخ عاشقی مون گفتی که دوستم نداری
می چکه قطره ی اشکم روی این جمله آخر
حتی این قلم نداره این شکست تلخ را باور
می گذره ماهی و سالی اما باز پر از غروبم
هر کی حالم و می پرسه به دروغ میگم که خوبم
نه می خوام کسی بفهمه با پریدنت شکستم
رفتی و تنهای تنها با خیال تو نشستم
تو تقویم می نویسم رفت اونی که عاشقم کرد
دیگه خورشیدی ندارم واسه این روزهای دلسرد
ولی تو ، تویی که رفتی حرمت عشق و شکستی
روی التماس چشمام، چشمای نازتا بستی
تقویم از اسم تو پر شد اما  جات خالی اینجا
منم و خاطره ی تو منم و قصه فردا

 

Mahi Mahi

تقدیم به کسی که هیچوقت نفهمید چقدردوسش دارم 

 
دیرگاهیست در درونم غوغایی برپاست... آن روز که صدایت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی نهاد...!     ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس می کنم...
چشم هایم دیگر از آن من نیستند... هیچ نمی خواهند... جز تو!   هیچ نمی بینند... جز تو!
دست هایم... به امید نوازش پلک هایت با من همراهند...!
و پاهایم... نمی دانم مرا به کجا می برند... شب هنگام در جستجوی تو، مرا به دل سیاهی می کشانند...!
بند بند وجودم به انتظارت نشسته است...
کاش بیایی و مرا از این التهاب رهایی بخشی.....!



رود

من یه رودخونه پیرم ، که تو چنگ سد اسیرم


تو دل خودم می ریزم ، دردمُ تا که بمیرم

 
حبس سخره ای کبودم ، داره می خشکه وجودم


عمر مردابی نمی خوام ، من یه رودم من یه رودم

 
خیلی وقته پشت این سد ، پشت این سنگینی بد ،

 
خوابای آبی می بینم ، تو شب سیاه ممتد


پشت این سخره یه دریا ، چشم به راه من نشسته

 
چشم به راه من تنها ، چشم به راه من خسته


وقتی قطره ها یکی شن ، تازه من می شم خود من


همه می بینن که سد رُ ، خشم رودخونه شکسته


خسته از سخره شمردن ، عاشق رفتن و دیدن


ساکتم اما یه طوفان ، خونه داره تو دل من


هنوزم جاریه رویام ، فکر تن زدن به دریام


می دونم سخره یه روزی ، می شکنه با مشت موجام


داره تعبیر میشه رویا ، شاید امروز یا که فردا


می رسه دست من آخر به تن آبی دریا .



صبر کن تا ببینی ... (Mahi Mahi )

صبر کن تا ببینی
چه اندازه تفاوت وجود دارد :
یکی خودخواه ، یکی از خود گذشته !!

یکی با معرفت تا جایی که
اولین و آخرین تو هستی برای او
یکی تا حدّی بی معرفت که ... !!

یکی چنان عاشق که هر بی مِهری را
به جان میخرَد تا یارش ذرّه ای نرنجد
یکی از عاشقی بویی نبرده اما
ادعای عشق ِ او همه جا را متعفن کرده است !!

یکی با درک و فهم بالا
که آرامش می آورد برایت
یکی چنان لاشعور که
فکرش هم می آزارد تو را !!

...
...
...
زنده باد عشق و محبت
مرده باد هوس و ریا !

خیلی دیره ... (Mahi Mahi )

اگه عشق منی
 
آهای تویی که ازمن
باهررنگ وفریبی
میخوای دل ببری باز
ولی با هم غریبیم
اگه تو حقه بازی
منم دستتُ خوندم
یکی دیگه روتوقلبم
بجای تونشوندم
اگه عشق منی
چرابادیگرونی
میخوای بری برو
چرادل میسوزونی
ولی یه روز میایی
که خیلی دیره
یکی دیگه توقلبم
جای تورومیگیره 

 

دوست دارم عزیزم (Mahi Mahi )

میبخشمت بخاطرترانه های صادقم
بخاطرسخاوت قلب همیشه عاشقم
میبخشمت بخاطرتویی که خیلی بدشدی
پیش توگریه کردمُ رفتی نموندی کم شدی
میبخشمت اگه نشد یه روزی مال من باشی
ولی بازم ازت میخوام گاهی بیاد من باشی
میبخشمت اگه که من خوب میدونم دلت میخواست
چشمای تورازی بودن ولی غرورتونخواست


می بخشمت عزیزم            می بخشمت عزیزم


میبخشمت بخاطرچشمایی که منتظرن
خاطره هایی که نشد ازتوخیال من برن
میبخشمت بخاطرفاصله های دم به دم
بیادشعری که نشد یه خطِ شم برات بگم
رفتیُ کاری ازدل خسته ی من برنمی یاد
بایدباهاش کناربیام خدابرام بدنمی خواد
بااین که بانبودنت غصه گذاشتی رودلم
امابدون هرجا باشی دوست دارم خیلی زیاد


دوست دارم عزیزم            دوست دارم عزیزم