پایان عشق ... (Mahi Mahi )

وقتی قرار عمر عشق سربرسه
بهتره قصه به آخر برسه
بهتره که دورنریزی اشکاتو
بهتره هدرندی گریه هاتو
وقتی قرارعاشق تنها بشی
بهتره که دیگه ازدل نباشی
می رمُ خط میکشم رواسم تو
میرمُ باطل میشه طلسم تو
وقتی قرارعشق بشه یه خاطره
بهتره خاطره ازیادم بره
حس میکنم که دیگه وقت رفتنه
جاده مثل سایه دنبال منه
وقتی آدم توعاشقی بد میاره
وقتی که هیچکسی و دوست نداره
بهتره که دورنریزی اشکاتو
بهتره هدرندی گریه هاتو
توباید یاد بگیری که عشق چیه
بدونی عاشق چشم برات کیه
وقتی قرار عمر عشق سربرسه
بهتره قصه به آخر برسه


 

عشق ... (Mahi Mahi )

حدیث دیگری از عشق

قصه ی آن دختر را می دانی ؟
که از خودش تنفر داشت
که از تمام دنیا تنفر داشت
و فقط یکنفر را دوست داشت
دلداده اش را
و با او چنین گفته بود
« اگر روزی قادر به دیدن باشم
حتی اگر فقط برای یک لحظه بتوانم دنیا را
ببینم
عروس حجله گاه تو خواهم شد »

***
و چنین شد که آمد آن روزی که یک نفر پیدا شد
که حاضر شود چشمهای خودش را به دختر نابینا
بدهد
و دختر آسمان را دید و زمین را
رودخانه ها و درختها را
آدمیان و پرنده ها را
و نفرت از روانش رخت بر بست

***
دلداده به دیدنش آمد
و یاد آورد وعده دیرینش شد :
« بیا و با من عروسی کن
ببین که سالهای سال منتظرت مانده ام »

***
دختر برخود بلرزید
و به زمزمه با خود گفت :
« این چه بخت شومی است که مرا رها نمی کند ؟ »
دلداده اش هم نا بینا بود
و دختر قاطعانه جواب داد:
قادر به همسری با او نیست

***
دلداده رو به دیگر سو کرد
که دختر اشکهایش را نبیند
و در حالی که از او دور می شد
هق هق کنان گفت
« پس به من قول بده که مواظب چشمانم باشی »

تحملم کن ... (Mahi Mahi )

حالا که تو عاشقی نابلدم تحملم کن
حالا که به دنیا پشت پا زدم تحملم کن
حالا که دنبال چشمات اومدم پناه من باش
حالا که برای موندن اومدم تحملم کن
عشقو پیش روت میگیرم تو فقط تحملم کن
تو بگو بمیر میمیرم تو فقط تحملم کن
بیا و تو آسمون شب من ستاره تر باش
جای ناخدا بشین مدعیان عشقو سر باش
واسه این سربه هوای عاشقت یه خورده ناز کن
با من عاشق پیشه تر دیوونه تر پرنده تر باش
اگه دیوونه میخوای فقط اشاره کن عزیزم
منو ویروونه میخوای فقط اشاره کن عزیزم
تو بگو من کی باشم من چی باشم از چی بخونم؟
تو رو چند تا شعله پرپر بزنم بگو بدونم
عشقو پیش روت میگیرم تو فقط تحملم کن
تو بگو بمیر میمیرم تو فقط تحملم کن
با خیال تو خطر کردن واز تو گفتن عشقه
باغ چیه باغچه کدومه؟ تو چشات شکفتن عشقه
غم فردا رو نخور دنیا همش مکر و دروغه
همه دنیا رو ولش فقط عزیزم تو رو عشقه
پیش تو آینه حریفی نداره پریچه هیچه
پیش تو دنیا کمه دریا حقیره کوه کوچیکه
ای خودی تر از خود من ای تو تازه ی همیشه
تو رو من تو رو میخوام که مثل تو پیدا نمیشه
عشقو پیش روت میگیرم تو فقط تحملم کن
تو بگو بمیر میمیرم تو فقط تحملم کن

Image hosting by TinyPic